Returnări
Politica de returnare
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Produsele returnate trebuie insotite de toate documentele de cumparare (factura, certificat de garantie etc.).
Cheltuielile de returnare vor fi platite de client si contravaloarea produsului returnat va fi restituita in 14 zile calendaristice de la primirea notificarii de retragere. In cazul in care coletul nu este restituit aceasta perioada se poate prelungi. Banii se vor returna prin aceeasi metoda de plata ca si cea din comanda initiala. Daca se doreste metoda de plata poate fi schimbata.
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a nu accepta produsul returnat sau de a retine o suma din valoarea produsului returnat, in cazul in care produsul nu mai este in aceeasi stare in care a fost in momentul achizitionarii, deci nu poate fi vandut ca si un produs nou si trebuie readus la starea initiala.
In cazul in care produsul cumparat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie trebuie sa ne contactati in termen de 24 de ore de la primirea acestuia. Dupa ce se va constata starea de nefunctionalitate, acesta va fi inlocuit. Daca produsul nu va putea fi inlocuit se va returna contravaloarea acestuia.
Dacă aveţi o problemă cu un produs comandat de la noi, care nu a fost rezolvată de către Departamentul Tehnic sau de către Departamentul Vanzări, aveți posibilitatea de a returna produsul. Primul pas este completarea acestui formular de returnare.
Acest formular trebuie să fie completat în întregime, și vă vom răspunde prin e-mail sau telefon în termen de 3 zile lucrătoare cu instrucțiunile de returnare.